Pomoc techniczna

Techland

Call of Juarez Więzy Krwi

Problemy z działaniem gry

  • Brak dźwięku

    Najczęstszą przyczyna są stare sterowniki od karty dźwiękowej, proszę odwiedzić stronę producenta celem ich aktualizacji na najnowsze stabilne wersje.

    W przypadku, gdy problem występuje na karcie z aktualnymi sterownikami, proszę obniżyć jakość próbkowania w systemie.

    Windows Vista:
    Proszę wykonać następującą instrukcję:
    ->Menu start
    ->Panel Sterowania
    ->Dźwięk
    ->W zakładce "Odtwarzanie" kliknij dwukrotnie na swoje domyślne urządzenie (najczęściej "Głośniki")
    ->Przejdź do zakładki "Zaawansowane"
    ->Zmień "Format domyślny" na "Jakość DVD"

    Po zatwierdzeniu przyciskami "OK" uruchom ponownie komputer.

    Windows XP:
    ->Menu start
    ->Panel Sterowania
    ->Dźwięk i urządzenia Audio
    ->Ustawienia głośności
    -> Zaawansowane
    -> Wydajność
    proszę zmniejszyć Jakość konwersji oraz przyspieszenie sprzętowe.

    Po zatwierdzeniu przyciskami "OK", uruchom ponownie komputer.

Problemy z ukończeniem gry

  • Problem ukończenia misji z dyliżansem.

    Problem występuje na komputerach których wydajność w stosunku do ustawionych opcji graficznych jest niewystarczająca. Aby ukończyć misję na czas jej trwania, prosimy obniżyć opcje graficzne tak, aby uzyskać minimum 30 klatek na sekundę (FPS)