Pomoc techniczna

Techland

English Translator XT2 Professional, Personal, Home

Problemy z uruchomieniem

  • Pojawia się komunikat: "Nie można modyfikować rejestru"

    Proszę sprawdzić uprawnienia do klucza English Translator XT2, można to zrobić wykonując następującą instrukcję:

    1. Naciśnij skrót klawiszowy Win+R (Win= klawisz z flagą Windows dostępny pomiędzy Ctrl a Alt) w oknie uruchom proszę wpisać "regedit" i nacisnąć przycisk "Ok"

    2. Proszę Odnaleźć klucz HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Techland/English Translator XT2 (W przypadku systemów 64bit HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Wow6432Node/Techland/English Translator XT2)

    3.
    Proszę kliknąć na nim prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję "Uprawnienia"
    (proszę ignorować dodatkowe komunikaty mówiące o braku uprawnień)
    następnie "Zaawansowane" zakładka "Właściciele" na liście powinna znajdować się
    grupa "Administratorzy" (jeśli jej nie ma proszę ją dodać klawiszem Inni
    użytkownicy i grupy...-->Zaawansowane-->Znajdź teraz) proszę nacisnąć na nią tak
    aby była podświetlona a następnie nacisnąć na przycisk "Zastosuj" dzięki czemu
    będzie Pan mógł modyfikować uprawnienia.

    Proszę ponownie Kliknąć na nim (na klucz English Translator XT2) prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję "Uprawnienia" w tym oknie powinny znajdować się "Administratorzy". Po naciśnięciu na daną nazwę "Administratorzy" W uprawnieniach powinny być zaznaczone opcję "Pełna kontrola" oraz "Odczyt" jeśli tak nie jest proszę dodać swoje konto Administratora poprzez naciśnięcie na przycisk "Dodaj" następnie "Zaawansowane"--> "znajdź teraz" z listy poniżej proszę wybrać konto "Administrator" po naciśnięciu przycisku "OK" proszę zaznaczyć dla dodanego konta opcję:
    "Pełna kontrola"
    "Odczyt"
    proszę wszytko zatwierdzić i uruchomić program prawym przyciskiem myszki i opcją "uruchom jako administrator"