Pomoc techniczna

Techland

Problem z instalacją/logowaniem Steam

Problemy z Instalacją

  • Aktywacja produktu z poziomu platformy Steam

    W przypadku chęci instalacji produktu bez użycia płyty, należy wykonać następującą instrukcję:

     

    Uruchom klienta platformy Steam i z menu GRY wybierz opcję AKTYWUJ PRODUKT NA STEAM


    Po zapoznaniu się z informacją o konieczności posiadania klucza, kliknij DALEJ


    Następnie wyświetlona zostanie treść umowy i warunków aktywacji, którą należy zaakceptować klikając ZGADZAM SIĘ

    Teraz zostanie wyświetlona prośba o podanie kodu produktu (kodu aktywacji)


    Gra zostanie dodana do tzw. Biblioteki, w całości pobrana na dysk twardy oraz trwale przypisana do konta Steam, na którym została aktywowana.

     

    Istotne informacje dotyczące platformy Steam:

     

    • Platforma Steam blokuje możliwość aktywacji klucza na 1 godzinę po trzykrotnej próbie wprowadzenia nieprawidłowego klucza
    • Każdy kod aktywowany na koncie zostaje do niego trwale przypisany, co oznacza, że aktywowane produkty będą dostępne tyko i wyłącznie z poziomu konta, na którym zarejestrowano kod za pierwszym razem
    • W przypadku problemów z dostępem do posiadanego konta Steam, należy skontaktować się ze wsparciem technicznym platformy Steam: https://help.steampowered.com
  • Instrukcja instalacji produktu na platformie Steam z użyciem nośnika

    Proszę pobrać i zainstalować polskojęzyczną wersję klienta platformy Steam klikająć w link poniżej:
    Instalator Platformy Steam

    Następnie postąpić według instrukcji z linku:
    Instrukcja Instalacji

Problemy z logowaniem na konto Steam

  • Nie pamiętam danych logowania konta Steam

    W celu zresetowania hasła dostępu konta Steam należy skorzystać z opcji "Nie mogę się Zalogować" 

    lub strony odzyskiwania konta  link -> Odzywskiwanie Konta Steam  


    Następnie wybieramy opcję podświetloną kolorem niebieskim:

    W oknie wpisujemy przypisany do konta adres email lub nazwę konta:

    Jeśli system odszuka konto lub adres email połączony z kontem prosimy system o wysłanie kodu weryfikacyjnego,
    w tym celu wybieramy opcję "Email an account recovery code to email adres"

    Na nasz adres mailowy dotrze wiadomość z kodem weryfikacyjnym (jeśli wiadomość nie pojawi się w skrzynce odbiorczej proszę sprawdzić SPAM):

     

    Otrzymany kod podajemy na stronie Steam:

     


    W tym momencie system udostępnia nam opcję wpisania nowego hasła dla konta, nowe hasło zatwierdzamy klikając "Change Password":