Pomoc techniczna

Techland

Sniper Elite III: Afrika

Problem z działaniem gry

  • Zapadanie się postaci pod mapę

    Proszę otworzyć folder z zawartością Steam, domyślnie jest to: "C:/Program Files(x86)/Steam/SteamApps/common/Sniper Elite/3envs"

    Następnie proszę usunąć folder: "Siege_of_Tobruk".

    Po usunięciu foldera należy zalogować się na platformę Steam,
    otworzyć bibliotekę gier -> kliknąć prawym przyciskiem myszy na produkcie Sniper Elite 3 -> wybrać "właściwości" -> zakładkę pliki lokalne -> sprawdź spójność plików.

    Level zostanie pobrany od nowa w poprawnym stanie, problem nie powinien już więcej występować.

Problem z kluczem karty startowej

  • Niepoprawny kod produktu Steam

    Klucz załączony na karcie startowej przeznaczony jest do realizacji w platformie sklepowej Boxoffstore.pl

    W tym celu należy:  
    - otworzyć stronę  Boxoffstore.pl   
    - zarejestrować konto użytkownika

    - po zalogowaniu skorzystać z opcji "masz kod" (znajdującej się w prawym górnym rogu strony)


    - podać kod z karty startowej
    - otworzyć zakładkę "twoja kolekcja"


    - kliknąć "pobierz" na okładce gry


    - wówczas zostanie wyświetlony kod aktywacji produktu przeznaczony na platformę Steam

Problem z uruchomieniem gry

  • Błąd przy uruchomieniu - Windows 10
    Proszę otworzyć katalog gry wykonując następująće czynnośći:
    otwieramy bibliotekę Steam -> prawy przycisk myszki na Sniper Elite 3 -> właściwości -> zakładka "pliki lokalne" -> przeglądaj pliki lokalne -> 
     
    Otwieramy katalog -> Launcher -> otwieramy właściwości pliku Sniper3Launcher.exe -> zakładka "zgodność"
    Zaznaczamy uruchom ten program w trybie zgodności z " Windows 7" oraz Uruchom ten program jako administrator.
     
     
    Po dokonaniu tych zmian proszę  uruchomić produkt plikiem Sniper3Launcher.exe

Problemy z Instalacją