Pomoc techniczna

Techland

Symulator Farmy 2009/2011

Problemy z działaniem

  • Brak dodatków po instalacji ProFarm 1
    Aby dodatkowe maszyny z zestawu dodatków ProFarm 1 były widoczne w grze należy zainstalować aktualizację do gry. Znajduje się ona na poniższe stronie lub na płycie ProFarm 1 w katalogu "Aktualizacja"
    FarmingSimulator2011Patch2.2PL.exe

    Aktualną wersję gry można sprawdzić uruchamiając Symulator Farmy 2011 w menu głównym w lewym dolnym rogu ekranu. Dodatek ProFarm 1 działa tylko na wersji 2.2 (lub wyższej)

  • Gra się nie uruchamia, jest czarny ekran bądź pokazują się komunikaty w języku angielskim lub systemowe

    Przyczyną tego typu problemów jest uruchamianie gry na komputerze który nie spełnia minimalnych wymagań, proszę sprawdzić czy Państwa komputer ma wystarczającą ilość pamięci RAM oraz wystarczająco szybki procesor i porównać z minimalną konfiguracją która jest wypisana na spodzie opakowania, a na koniec proszę porównać szybkość państwa karty graficznej z tą wypisaną na opakowaniu, polecamy skorzystanie ze strony:
    Porównanie kart graficznych
    Lub
    http://www.benchmark.pl/strona/31


    Jeśli komputer spełnia minimalne wymagania należy upewnić się że mamy zainstalowane najnowsze sterowniki do karty graficznej, gra (wersja 2009 oraz 2011) działa tylko ze sterownikami które zostały stworzone w roku 2010.

    Należy również pamiętać że gra nie działa na zintegrowanych kartach graficznych firmy Intel które najczęściej są dostępne w laptopach. Wydajność takich kart jest niewystarczająca.

Problemy z numerem seryjnym

  • Po wpisaniu numeru seryjnego przycisk "Next", "Dalej" nie jest aktywny

    Dzieje się tak kiedy numer seryjny nie jest prawidłowo wprowadzony. W przypadku Symulatora Farmy 2009 Numer seryjny (Product Key) znajduje się na ostatniej stronie\okładce instrukcji użytkownika (biały naklejony pasek). W Symulator Farmy 2011 na pierwszej stronie instrukcji.

    Numer należy wprowadzić wielkimi literami wraz z myślnikami, proszę zwrócić uwagę na podobne liczby\litery takie jak duża litera O i liczba zero 0. Jeśli nadal będą Państwo mieli problemy z wpisaniem numeru proszę zrobić zdjęcie bądź skan numeru seryjnego (ewentualnie proszę go napisać w treści maila w takiej formie w jakiej próbują Państwo go wprowadzać do gry) i podesłać do nas w formie załącznika na adres info@techland.pl lub fax (62) 737 27 49 postaramy się taki numer odnaleźć w bazie i odesłać do Państwa w formie cyfrowej dzięki temu będą Państwo mogli taki numer skopiować z maila wprost do pola w który należy go wprowadzić.