Pomoc techniczna

Techland

Tell Me More v4

Problemy z uruchomieniem oraz działaniem programu.

  • Jakość dźwięku jest zła!

    -    Sprawdź słuchawki lub głośniki są właściwie podłączone.
    -    Przetestuj je używając innego oprogramowania lub innego komputera.
    -    Jeśli jakość dźwięku jest zła tylko przy odtwarzaniu twojego nagrania, oznacza to, że mikrofon jest uszkodzony.
    -    Jeśli karta dźwiękowa wydaje się nie działać, przetestuj ją przy pomocy innego oprogramowania .
    -    Jeśli słyszysz tylko szumy, wówczas może występować konflikt pomiędzy kartami.
    -    Jeśli Twoja karta posiada możliwość miksowania, sprawdź ustawienia. Aby sprawdzić ustawienia, kliknij dwa razy na głośnik, który pojawia się na pasku narzędzi Windows

  • Nic nie słyszę!

    -    Sprawdź słuchawki lub głośniki są właściwie podłączone.
    -    Przetestuj je używając innego oprogramowania lub innego komputera.
    -    Jeśli jakość dźwięku jest zła tylko przy odtwarzaniu twojego nagrania, oznacza to, że mikrofon jest uszkodzony.
    -    Jeśli karta dźwiękowa wydaje się nie działać, przetestuj ją przy pomocy innego oprogramowania .
    -    Jeśli słyszysz tylko szumy, wówczas może występować konflikt pomiędzy kartami.
    -    Jeśli Twoja karta posiada możliwość miksowania, sprawdź ustawienia. Aby sprawdzić ustawienia, kliknij dwa razy na głośnik, który pojawia się na pasku narzędzi Windows

  • Nie mogę uruchomić TeLL me More!

    -    Spróbuj zainstalować TeLL me More ponownie. Patrz - Instalacja TeLL me More.
    -    Sprawdź czy konfiguracja Windows jest poprawna.
    -    Upewnij się czy masz dostępną wystarczającą ilość pamięci RAM. Patrz Wymagania systemowe.
    -    Jak każdy program Windows, TeLL me More korzysta z pamięci wirtualnej. Upewnij się, że masz wystarczająca ilość miejsca na dysku. Ilość miejsca wolnego na dysku powinna być dwukrotnie większa od RAM-u. Aby zweryfikować dostępne miejsce na dysku, sprawdź Ustawienia w menu Start i kliknij na Panel sterowania, otwórz System i wybierz Wydajność. Kliknij na Pamięć wirtualną aby sprawdzić dostępne miejsce na dysku.

    -    Sprawdź czy karta dźwiękowa działa poprawnie.
    -    Może występować konflikt pomiędzy kartami. Sprawdź instrukcję dla każdej karty.

  • Nie mogę zainstalować TeLL me More!

    -   Sprawdź, czy płyta jest odczytywalna. Poszukaj katalogu głównego płyty TeLL me More w programie Windows Explorer.
    -   Skosultuj się z instrukcją obsługi napędu CD-ROM zainstalowanego w Twoim komputerze.
    -   Upewnij się, czy masz właściwą płytę w napędzie.
    -   Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość wolnego miejsca na dysku Windows (instalacja wymaga ok. 5 MB).
    -   Jak każdy program Windows, TeLL me More korzysta z pamięci wirtualnej. Upewnij się, że masz wystarczająca ilość miejsca na dysku. Ilość miejsca wolnego na dysku powinna być dwukrotnie większa od RAM-u. Aby zweryfikować dostępne miejsce na dysku, sprawdź Ustawienia w menu Start i kliknij na Panel sterowania, otwórz System i wybierz Wydajność. Kliknij na Pamięć wirtualną aby sprawdzić dostępne miejsce na dysku.

    -    Może wystąpić konflikt kartą dźwiękową a innymi kartami. Sprawdź instrukcje każdej karty.