Techland
Pomoc techniczna » Problemy z kluczem Steam

Problemy z numerem aktywacyjnym Steam

W przypadku problemów z numerem seryjnym do gry, która współpracuje z platformą Steam, konieczny jest kontakt bezpośredni z firmą Valve. Można to zrobić przy pomocy strony pomocy technicznej Steam.

  1. Pierwszym krokiem jest utworzenie konta użytkownika na stronie wsparcia Steam. W tym celu należy wypełnić formularz na stronie: https://support.steampowered.com/register.php

    Tworzenie konta Steam

    Your name – Imię
    Choose a username – Unikalna nazwa konta wymyślona przez użytkownika
    Your email address – Twój adres mailowy
    Choose a Password – Hasło do konta
    Repeat Password – Powtórz hasło wpisane powyżej
    Are you a Cyber Café? - Jeśli korzystasz z komputera w kafejce internetowej lub w innym publicznym miejscu, zaznacz tą opcję ze względów bezpieczeństwa.

    Aby dokonać rejestracji, po wypełnieniu formularza naciśnij przycisk SUBMIT REGISTRATION

    Na podany adres email przyjdzie wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć.

    Mail z linkiem aktywacyjnym Steam

    Otrzymana wiadomość powinna być nadana z adresu noreply@support.steampowered.com. Jeśli w ciągu 20 minut od czasu wysłania formularza wiadomość nie pojawi się w skrzynce odbiorczej, należy sprawdzić folder SPAM.

  2. Po aktywacji konta można się na nie zalogować na stronie: https://support.steampowered.com/profile.php

    Logowanie na platformie Steam

    W pole Email or Username należy wprowadzić nazwę użytkownika podaną podczas zakładania konta (pkt 1 niniejszej instrukcji) lub adres e-mail. W pole Password należy wpisać wybrane wcześniej hasło. Po zatwierdzeniu klawiszem LOGIN zostaniemy zalogowani na swoje konto.

  3. Po zalogowaniu najpierw należy wybrać opcję GAME

    Opcja Game

    Na kolejnej stronie wybieramy Contact Support

    Contact Support

    Teraz należy wypełnić formularz z pytaniem. Poniżej przedstawiamy przykładowo wypełniony formularz w przypadku zdublowanego numeru seryjnego do gry Dead Island.

    Contact Support

    Your Question – Wpisujemy tutaj w języku angielskim wiadomość do Steam. Poniżej znajduje się przykładowa treść, którą można wykorzystać:

    [Wersja Angielska]
    Hello,
    I purchased [Nazwa gry] and when I’m trying to activate it I receive a message „The product code you’ve entered has already been activated by an existing Steam account, and is therefore invalid”. Please send me the instructions how to solve this problem.
    Regards

    [Tłumaczenie]
    Witam,
    Zakupiłem grę [Nazwa gry] i podczas aktywacji pokazuję się komunikat „Podany kod produktu jest niepoprawny, ponieważ został już aktywowany przez konto Steam”. Proszę o przesłanie instrukcji jak rozwiązać ten problem.
    Pozdrawiam

    Language – Pozostawiamy domyślny - English
    Your email address – Wyświetli się tutaj twój adres mailowy
    Subject – Temat wiadomości, można wpisać np: CD-Key problems
    Category – Kategoria problemu, w przypadku zduplikowanego numeru wybieramy taką jak na zdjęciu
    Product - Wybieramy grę, której problem dotyczy
    Steam Account Name – Uwaga! Wpisujemy tutaj nazwę konta Steam na którym chcemy zarejestrować grę (a nie nazwę konta pomocy technicznej Steam).
    CD Key – Klucz produktu gry.
    Operating System – System operacyjny na którym występuje problem.

    Po wysłaniu zgłoszenia otrzymają Państwo na swojego maila potwierdzenie zgłoszenia. W jego temacie oraz na samym dole będzie numer zgłoszenia:

    Contact Support

    Ten numer należy zapisać zaraz poniżej swojego numeru seryjnego po słowie „Ticket:[Numer zgłoszenia]” a następnie zeskanować tak aby był widoczny dostarczony wraz z grą numer seryjny oraz numer zgłoszenia. Przykładowe skany wyglądają tak:

    Numer seryjny
    Numer seryjny

    Takie zdjęcie należy dodać do swojego zgłoszenia. Można to zrobić klikając na link w mailu potwierdzającym zgłoszenie lub logując się na swoje konto pomocy technicznej Steam. Następnie należy nacisnąć na Add attachment i wskazać plik ze skanem numerów. UWAGA: załącznik nie może przekraczać 2mb!
    Ostatecznie zatwierdzamy wszystko przyciskiem ADD REPLY

    Numer seryjny

    Na maila powinniśmy dostać jeszcze jedno, ostatnie potwierdzenie dodania załącznika.

    Numer seryjny

    Od tego momentu Steam dysponuje kompletem informacji, potrzebnym do rozpatrzenia sprawy. Przeważnie w ciągu doby gra zostaje aktywowana na koncie Steam. Wystarczy się zalogować i sprawdzić, czy nie ma jej w Bibliotece. Ze względu na różnicę czasu między Polską a USA, w niektórych przypadkach czas rozpatrzenia zgłoszenia może wynieść 48 godzin. Nasza firma nie ma na to wpływu.

Copyright 2008 Techland sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.
UWAGA! Nasza strona korzysta z plików cookies. Potrzebne są one do celów statystycznych oraz aby dostosować stronę do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.X