Pomoc techniczna

Techland

TeLL Me More Special Edition/Performance

Problemy z działaniem programu

  • Bezpośrednio po uruchomieniu programu widać tylko czarny ekran i program się zawiesza, lub wyświetla się komunikat "Cannot initialize Flash play

    Należy spróbować wykonać następujące czynności:
    - Odinstalować program, klikając na “Start/ Programy/ TELL ME MORE® Performance NEW/Odinstaluj”
    - Zainstalować program ponownie
    - Uruchomić ponownie komputer
    - Uruchomić TELL ME MORE®


    Problem ten może wynikać z konfliktu między różnymi wersjami produktu lub kłopotami
    z zarejestrowaniem “tmm.ocx” podczas instalacji.


    Jeśli w komputerze zainstalowano oprogramowanie antywirusowe lub program monitorujący instalację (jak np. „regline”), zalecamy ich deaktywację na czas ponownej instalacji programu TELL ME MORE®.


    Do instalacji programu na systemach Windows NT/2000/XP/2003 i Vista wymagane są
    uprawnienia administrator systemu.
    Dostępne jest narzędzie, umożliwiające rejestrację pliku “tmm.ocx”:
    Uruchom plik “Register OCX DLL.reg” Kliknij na plik dwukrotnie i odpowiedz “yes” (tak).
    Przejdź do głównego katalogu z programem (domyslnie): “c:\program files\TELL ME MORE Performance NEW\bin”, W tym katalogu powinien znajdować się plik ”NpTmm9.dll” kliknij na niego prawym przyciskiem myszki i wybierz opcję "Zarejestruj bibliotekę Dll"


    Jeśli problem będzie nadal się powtarzał, należy zaktualizować Flasch playera:

    Przejdź do głównego katalogu programu (Domyślnie)
    C:\Program Files\Auralog\TELL ME MORE Performance NEW\bin
    kliknij na ikonkę programu tmm.exe prawym przyciskiem myszki a następnie wybierz opcję "Właściwości", przejdź do zakładki "Zgodność" i zaznacz opcję "uruchom ten program jako administrator" następnie naciśnij "Zastosuj" oraz "ok".

    Zamknij wszystkie otwarte okna Windows Explorera, przejdź do katalogu
    C:\Windows\System32\Macromed\FLASH w zależności od wersji kliknij na jeden z plików "GETFLASH.EXE" lub "FLASHUTIL9.EXE" albo "NPSWF32_FlashUtil.EXE". Flasch zacznie szukać nowej wersji, ten proces może się wydłużyć w zależności od szybkości łącza internetowego, po chwili pojawi się okno w którym proszę nacisnąć "INSTALL NOW". Jeśli Flasch się zaktualizuje proszę zrestartować komputer, program powinien działać już prawidłowo.

  • Problemy z odnalezieniem numeru seryjnego
    Dla poziomów 2 oraz 5 numer Seryjny/Licencji znajduje się wewnątrz opakowania od płyty (Po prawej stronie).

    Wersja 10 poziomowa nie posiada numeru Seryjnego/Licencyjnego ponieważ ma odblokowane wszystkie poziomy.
  • Sprawdzanie karty dźwiękowej

    Podłączanie zestawu słuchawkowego
    Gniazda karty dźwiękowej znajdziesz zazwyczaj w tylnej części
    komputera. Jedno z nich służy do podłączenia mikrofonu, inne
    do podłączenia słuchawek.
    - Wtyczka mikrofonu oznaczona jest znaczkiem.
    Należy ją podłączyć do wejścia karty dźwiękowej,
    oznaczonego opisem Mic lub znaczkiem).
    - Wtyczka słuchawek oznaczona jest znaczkiem. Należy ją
    podłączyć do wyjścia karty dźwiękowej, oznaczonego opisem Spk/Line out lub znaczkiem.


    Wskazówka
    By zamiast słuchawek wykorzystać głośniki, musisz podłączyć wtyczkę głośników w to miejsce,
    w które podłączasz słuchawki.


    Testowanie karty dźwiękowej
    Nagraj swój głos za pomocą Rejestratora Dźwięku systemu Windows®. Przejdź do menu Start
    i kliknij na Start\Programy\Akcesoria\Multimedia (lub Rozrywka)\Rejestrator dźwięku.
    4 5 TELL ME MORE® Performance
    Auralog® – Copyright 2008 – All Rights Reserved
    M-L/bis-ENG-9001
    By nagrać swój głos:
    1. Kliknij na czerwone kółko.
    2. Mów do mikrofonu.
    3. Kliknij na czarny kwadrat.
    Następnie kliknij na trójkąt (?), by wysłuchać swojego nagrania. Jeśli karta jest poprawnie
    zainstalowana, dźwięk będzie czysty i wyraźny. W przeciwnym wypadku skontaktuj się
    z dostawcą swojego sprzętu.