Pomoc techniczna

Techland

Tell Me More v5

Problemy z działaniem oraz uruchomieniem programu

  • Dźwięk jest słabo słyszalny!

    ·    Dopasuj głośność w ekranie Opcje klikając na zakładkę Audio, Video i Rozpoznawanie Mowy.
    ·    Sprawdź czy zestaw słuchawkowy jest poprawnie podłączony. Aby to zrobić przejdź do sekcji Sprawdzanie dźwięku.
    ·    Sprawdź ustawienia dźwięku WindowsTM:

    Przejdź do Start \ Programy \ Akcesoria \ Multimedia (lub Rozrywka) \ Regulacja głośności.
    Przejdź do menu Opcje \ Właściwości.
    Wybierz Odtwarzania.
    Kliknij na OK.
    Ustaw poziom w pierwszej kolumnie.
    Ustaw kolumnę Volume Control i Wave out.
    Sprawdź czy kolumna Volume Control i Wave out jest poprawnie ustawiona.

    ·    Może twoja karta dźwiękowa nie działa poprawnie. Sprawdź ją na innym programie.
    ·    Jeśli jakość dźwięku jest słaba tylko przy odtwarzaniu Twojego nagrania podczas ćwiczenia wymowy, problem jest spowodowany przez mikrofon.

  • Komputer słabo mnie słyszy!

    ·    Spróbuj zmienić odległość między ustami a mikrofonem. W zależności od mocy Twojej karty dźwiękowej optymalna odległość powinna wynosić od 2 do 20 cm.
    ·    Jeśli poziom nagrywania jest w punkcie nasycenia, automatyczne dopasowanie poziomu dźwięku, które używa TeLL me More do poprawiania rozpoznania mowy, musi być wyłączone.

    ·    Sprawdź hałasy w tle przechodząc do ekranu Opcje: Audio, Video i Rozpoznawanie Mowy. Komputer dopasuje rozpoznawanie mowy do warunków, w jakich pracujesz.