Pomoc techniczna

Techland

Problem z kodem aktywacyjnym karty startowej

Problem z kluczem karty startowej

  • "Niepoprawny kod produktu"
    1. W przypadku otrzymania następującego komunikatu podczas próby aktywacji kodu z karty startowej:

     

    Steam:

     

    Boxoffstore:

     

     

    Należy się upewnić czy kod na karcie startowej, przeznaczony jest do aktywacji na platformie Steam czy Boxoffstore.pl :

     

    Prawidłowy format klucza aktywacji Steam to: 12345-12345-12345 natomiast Boxoffstore to : 123-123-1234

     

    Po upewnieniu się który kod aktywacyjny posiadamy, proszę skorzystać z odpowiedniego rozwiązania poniżej

     

    2 - Kod Boxoffstore

     

    3 - Kod Steam

  • Posiadam Kod Boxoffstore

    Klucz załączony na karcie startowej przeznaczony jest do realizacji w platformie sklepowej Boxoffstore.pl

    W tym celu należy:  
    - otworzyć stronę  Boxoffstore.pl   
    - zarejestrować konto użytkownika

    - po zalogowaniu skorzystać z opcji "masz kod" (znajdującej się w prawym górnym rogu strony)


    - podać kod z karty startowej
    - otworzyć zakładkę "twoja kolekcja"


    - kliknąć "pobierz" na okładce gry


    - wówczas zostanie wyświetlony kod aktywacji produktu przeznaczony na platformę Steam

  • Posiadam Kod Steam

    W takiej sytuacji będziemy musieli zweryfikować poprawność posiadanego kodu.

     

    Abyśmy mogli tego dokonać potrzebujemy potwierdzenia zakupu produktu.
    Proszę o przesłanie na adres e-mail pomoc@techland.pl zeskanowanego* dowodu zakupu oraz karty startowej z numerem seryjnym na której proszę napisać (długopisem, pisakiem) swój adres email.


    Będzie to podstawą do weryfikacji numeru seryjnego, oraz w przypadku potwierdzenia problemu wydania nowego.

     

    *Można oczywiście również zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym.